Vaste lasten 2017

Bij de pagina's heb ik de info al gewijzigd maar ook op het blog zelf een overzicht is misschien wel handig. Alle bedragen zijn afgerond. ik hou alles bij in excel, hierin staan de exacte bedragen


een overzicht van de uitgaven:

Vaste lasten:
Hypotheek bruto                                    943
Eon gas/licht                                          150
Ohra verzekeringen (auto en huis)          11
AllSecure autoverzekering                      29
Uitvaartverzekering van mij +kids            7
KPN interactieve tv                                 54
KPN mobiel man                                     15
Mijn mobiel:hollands nieuwe                  10
Motorrijtuigenbelasting                           35
Terugbetalen studieschuld                     100
Overblijven zoon 1x per week                16
huishoudelijke hulp                               160
ORV Argenta                                            7
Zilveren Kruis zorgverzekering            150
sns verzekeringen                                   35
taf verzekeringen                                    12
gemeentelijke heffingen                         40
gym dochter                                            15
scouting                                                   12

subtotaal                                             1801  

Variabel:
Boodschappen                                      550
Tanken 1 a 2x                                       150
Overigen(kleding, cadeautjes, alles)    299
subtotaal                                              999

Totaal:                                                 2800

2 opmerkingen:

  1. Mooi overzicht! Ik zou alleen nog even bellen naar KPN, wij hebben ook interactieve tv inclusief opname pakket. Wij moesten €58,- betalen, ik heb gebeld en nu betalen we een aantal maanden €40,-. Ik vind het best een mooie besparing en is de moeite waard. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarom betaal je minder?.klopte het bedrag niet? Of belde je om een andere reden?

      Verwijderen

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...