Cadeau's

In de aanloop naar de feestdagen en voor ons ook veel verjaardagen probeer ik alvast wat cadeaus te verzinnen en eventueel bestellen.. Ik merk dat ik het lastig vind.. door alle blogs over opruimen en minimaliseren wil ik natuurlijk niets geven wat ze in een kast zetten en nooit meer naar omkijken of gelijk weggooien ;) maar wat geef je dan wel ??

Ik ben benieuwd naar jullie tips en trucs voor t kiezen van leuke cadeaus!
Waar kopen jullie cadeautjes? Hoe bepaal je wat leuk is voor iemand als je wat minder van ze weet ?
Denken jullie er veel over na of maak je je er makelijk van af ?
Wat is jullie mening over die superleuke giftsetjes met douchegel etc ? onpersoonlijk en makkelijk of juist superleuk??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...