boven water!

heet dat eigenlijk wel zo.. als een huis meer waard is dan je aan hypotheek geleend hebt... ? andersom heet het onder water.. maar het klinkt wel grappig!

De hypotheker heeft een taxatie laten uitvoeren. ze kwamen op een gemiddelde van 245.000 euro. we betalen voor het huis zelf 225.000 extra kosten en bouwdepot vormen samen een hypotheek van 236.900. we starten dus met overwaarde, fijn begin!!

Verder gaat alles zn gangetje, rustig aan wat aan t uitzoeken/opruimen, heerlijk, alle beetjes helpen ook al schiet t nog niet zo op :p

ben me alleen suf aan t piekeren wat nou handig is qua vervoer naar school.. ik dacht bakfiets.. maar een maxicosi of babyschaal neemt best veel plek in, is het dan haalbaar.. denk t wel, maar wel even gedoe met ook nog een stoeltje achterop, gaat vast goed komen. ook een x rondvragen of ik bij iemand mag proefrijden.. ben maar 1.57 dus niet elke fiets fietst even fijn voor mij ;)

4 opmerkingen:

  1. Oww dat is fijn zeg! Meteen met overwaarde beginnen.
    Ik ben ook nog op zoek naar vervoer als de oudste straks naar school gaat. Ik denk ook aan een bakfiets, maar ik weet niet of dat handig is met twee baby's (tegen die tijd dreumesen) ;) groetjes, Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. met 2 dreummessen en een kleuter lijkt t me ideaal juist!! of een duowagen met plankje of een 4 persoons bolderwagen ?? ik zit met nog meer kids en een baby (mogelijk nieuwe aanvraag in de opvang maar ook een brusje van huidig opvangkindje) moet natuurlijk in een babyschaal of maxicosi en dat neemt 2 plekken in beslag.. dat gaat dan dus niet :S best lastig dus.... maar ook geen idee hoe het anders moet, met paar peuters een stuk van 10 minuten lopen duurt al snel 20/30 minuten, dat redden we niet in de middagpauze (en dochter haat overblijven ivm drukte dus dat wil ik haar niet vaker dan 1x per week aan doen ;) ) maar denk wel dat t een bakfiets wordt ivm tijd idd

      Verwijderen
  2. Fijn zeg dat jullie overwaarde hebben!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw! goede koop gedaan zeg :)
    gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...