2e bezichtiging + verjaardag dochter!

Donderdag heeft mijn man het huis voor de 2e x bezichtigd, samen met mijn vader+partner en zijn vader. beide hebben veel kluservaring en durven eerlijk en kritisch te zijn. Alle 3 waren wel positief. er moet idd heel erg veel gebeuren en ze zijn blij dat we daar zelf ook bewust van zijn. Man is nu vooral online aan het zoeken naar veel info over hypotheken, berekeningen etc, vooral omdat mijn inkomen nogal onzeker is of het meetelt voor een hypotheek of niet.. het is niet veel maar als het niet meetelt is het toch lastiger. Ook is het belangrijk dat alleen onze huidige schuld bij Duo meetelt ipv de originele schuld.. (die 7700 hebben we hard nodig voor het huis!! ;) ) en dingen als mogelijkheid tot roodstand moeten we dan nog uitzetten etc.. gebruiken t maar weinig, enkel soms net toevallig einde van de maand, maar we kunnen prima zonder (en ik maak altijd dezelfde dag nog het geld over van de spaar, we betalen dus nooit rente hiervoor gelukkig.. is dan enkel een kwestie van net iets beter opletten.. geen probleem dus)

Nu nog even een nieuwe id kaart aanvragen aangezien een rijbewijs niet als geldige id kaart geldt.. helaas zijn de winkels morgenochtend niet open.. dan heb ik maar 1 opvangkindje tussen 9 en 11 en zoontje en dochter zijn naar psz en school.. zou ideaal zijn. man heeft nl morgen vrij omdat dochter morgen jarig is.. (ik als gastouder neem niet snel dagen vrij.. vind dat lastig.. en moet al vrij nemen voor sommige afspraken en voel me daar al rot genoeg om haha.. en dochter is heel de dag op school.. maar man heeft dagen genoeg en bouwt ook over zn 40/50 overuren per maand nog 35% tijd voor tijd op (de andere 100% laat hij uit betalen)

Morgen wordt dochter dus alweer6!! 6 jaar geleden, op zaterdag, braken mn vliezen om 16u ongeveer op zuidplein in Rotterdam.. was net het laatste boxpakje aan t afrekenen... flats.. meisje achter de kasse snapte niet waarom ik niet ging betalen, maar verschrikt naar mn vriendin keek...haha. hierna wachten op de weeen... uiteindelijk maandag ingeleid omdat ik geen weeen kreeg. om 18.45 is ze geboren na de nodige hulp (buik duwen en vaccuumpomp.. enorm heftige bevalling.. vond ook het de verpleging etc) lang herstel van dochter (gelijk aan de paracetamol en bv lukte ook niet omdat ze gewoon te moe was om uberhaupt te kunnen drinken) en nu is ze alweer bijna 6.. :) Gister haar verjaardag gevierd met familie en vrienden, zo kunnen we de zondag altijd heerlijk bijkomen en heeft ze alle tijd om te spelen met het nieuwe speelgoed :) ze is weer enorm verwend!!

Wij zelf gaven een huispak, nieuwe dekbedovertrek (te oud voor Dora ;) ) en een spel (verder kreeg ze playmobile, knutselspullen, magic sand, een trolley, knutsel/tekenspullen, vriendenboekjes, boeken, geld en cadeaubon, klei, foamklei, elsa en anna pop en vast nog wel veel meer :)

4 opmerkingen:

  1. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/paspoort-en-identificatie/vraag-en-antwoord/met-welke-identiteitsbewijzen-kan-ik-mij-identificeren

    Lees hier dat een rijbewijs binnen Nederland wel als id gebruikt kan worden. Dus als je het alleen hier gebruikt en het verder niet nodig hebt zou ik het geld maar in mijn zak houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je dochter. Maak er een leuke dag van. Gelijk met mijn moeder, maar die is 71 jaar ouder. haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd!!! Ik zie dat waterballet al voor me...hihi. Leuke anekdote. Leuk hoor, straks ook nog een mooi huis! Komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...