Vakantie: Monkeytown

Vandaag was ik vrij, dus tijd voor mijn eigen kinderen en er lekker uit! Zit al zoveel thuis omdat eigen jongste nog slaapt en zeker met het slechte weer kunnen we er niet even lekker uit. Met een kennis afgesproken om naar Monkeytown te gaan in Bleiswijk. even doorbijten.. file op de brienenoordbrug.. maar 9.30 waren we er :D en 9.45 was ook kennis er met haar meiden :D kids hebben t superleuk gehad!! waren bekaf rond 13.30 dus lekker naar huis gegaan. zoontje op bed en dochter werd nog opgepikt om bij haar nog verder te spelen met haar meiden :D

Helaas mag je bij monkeytown geen eigen eten meenemen.. snap het wel.. want je betaald alleen entree voor de kids en ze moeten ergens hun geld aan verdienen.. maar maakt het wel altijd een leuk uitje.. gelukkig beseffen de kinderen goed dat ze van mij een kan ranja krijgen a 3 euro, en geen flesjes friste a 2,50 die ze van oma wel altijd krijgen ;) wel had mn mannetje al vroeg honger :( tja.. thuis eten we smorgens fruit oid en dat mag je dus ook niet mee nemen.. dus maar vroeg gegeten, rond 11.45 broodje gezond en 2 pannekoeken. uiteindelijk kwijt aan deze dag.. benzine, geen idee. entree 14,00  drinken 7,00 en eten 13,50 dus totaal 34,50... ik vind het nogal wat.. maar ja ben een muts die altijd eigen eten en drinken mee neemt en t al snel duur vindt ;)

Gelukkig was mans salaris weer binnen vandaag, altijd meer dan ik in mijn excel zet. we weten het exacte bedrag pas als het binnen is namelijk dus ik schat het liever iets te laag dan te hoog ;) gelijk doorgeboekt naar de tussenspaarrekening zoals we het zelf noemen en weer een bedrag naar de Mon.eyou rekening nu ik weet wat er overblijft deze maand omdat we de inkomsten vandaag dus pas wisten :) ook al geld apart gehouden voor een vakantie, ook wel handig. dit blijft even op de tussenspaarrekening staan (de spaarrekening gekoppeld aan de betaalrekening van de i.ng, zodat ik makkelijk over kan maken naar de betaalrekening) mn excel schema klopt dus weer :) heerlijk om alles weer op orde te hebben, het spaargeld weer overgemaakt te hebben en geld apart te hebben voor de vakantie. we werken er hard voor maar zijn ook blij dat we er zo van kunnen genieten! (en toch nog kunnen sparen mochte r ooit een fijn koophuis voorbij komen...)

1 opmerking:

  1. Hi! Ik wil je graag iets vragen n.a.v. je blog. Zou je mij een mailtje willen sturen? info@sestaproducties.nl. Dan leg ik je uit waar het om gaat. Bedankt alvast! Groetjes, Tessa Heselhaus.

    BeantwoordenVerwijderen

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...