thee

ik drink heel veel thee! erg lekker, makkelijk, geen callorieen, veel smaakjes,  ideaal!

Nu drink ik veel zonnatura thee. smorgens goeiemorgen thee, savonds slaap lekker thee (ik slaap al zo moeilijk, dus alle beetjes helpen!) overdag kamille, ideaal gewicht of andere thee niet van zonnatura. (laat het komende week bij de Dirk in de aanbieding zijn, even inslaan!)

Helaas vind ik een quooker net iets te duur.. zou m wel graag hebben.. ;) dus voor elk kopje ging de waterkoker aan. nu las ik vandeweek dat juist de waterkoker een stroomvreter is..?!! dus probeer ik het weer met de thermoskan met heet water :) smorgens iets langer wachten tot het water warm is, maar daarna niet meer. eens kijken hoe dat bevalt.

Vandaag verder rustig dagje. wat huishouden, dochter heeft bij mn schoonzus gelogeerd, die komt vandaag weer thuis. Morgen of maandag de uitslag van haar bloedprikken.. ben benieuwd.. anders verderzoeken naar een goede kindercoach of therapeut... lastig soms.. met een gebroken been ga je naar het ziekenhuis, wordt het gemaakt evt en krijg je gips... die route is duidelijk. Maar met iets als hoogsensitiviteit moet je je eigen route vinden.. kost mij ook vreselijk veel energie.. waar doe je nu goed aan, wat gaat er wel of niet helpen, wat kost het etc... zou willen dat dat ook wat meer kant en klaar was... ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...